Hjem › Fora › Blå Mandag › Blå mandag – nogle idéer?
- Dette emne har 6 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 11 år, 9 måneder siden af Konfirmationsportalen.
-
ForfatterIndlæg
-
12/01/2013 kl. 18:54#6942KonfirmationsportalenKeymaster
Hej.
Min klasse og jeg har besluttet os for at dele os op i nogle små grupper, så vi ikke er for mange et sted blå mandag og så drengene kan lave hvad de vil og pigerne hvad vi vil, og så bliver det måske også lidt hyggeligere.
Vi har endnu ikke fundet ud af hvme der er sammen og sådan, men hvad kan man lave blå mandag. Og nu er det kun “pigeting” jeg snakker om f.eks. shoppe eller se en “tøsefilm” i biografen osv.
Har i nogle idéer, så skriv bare.12/01/2013 kl. 21:57#6947KonfirmationsportalenKeymasterHej.
Det kommer an på hvor mange i er og hvor kreative i er.. Men man kan evt. tage til “feet a fish”, Male tallerkner hos Royal Copenhagen, holde “picnic” i en park(Ved ikke hvor du er fra men der tænker jeg fx. kongens have), Tage på stranden(specielt hvis i har en strand med græs, så det mere er et hyggested), få lavet negle, massage, eller lave jeres egen makeup hos Urtegaarden det gjorde jeg engang til en pigefødslesdag og det var VILDT hyggeligt og ikke særlig dyrt omkring 200 kr for kursuset og 25 kr. pr. mascara, lipgloss, øjenskygge osv. Man kan også lave bolscher og sæber og sådan.Håber det hjalp, ellers så skriver du bare for mere info..
26/01/2013 kl. 12:03#6946KonfirmationsportalenKeymasterTak for forslaget Nicoline. Problemet er bare, at en fra min klasse ikke må tage til København for hendes mor, selvom hun gerne vil.
Og så kommer jeg fra Fredericia i Jylland15/02/2013 kl. 14:50#6945KonfirmationsportalenKeymasterDer kører en debat på froældreintra og der en en der står for forældrerådet der mener det vil være bedst med en fællestur til Odense eller Esbjerg, men fordi pigerne vil til Århus og shoppe er det ikke kommet med som 1. priotet og 2. priotet og alle pigerne vil heller ikke det vilde, men fordi drengene vil det er det kommet som 1. priotet. For mig lyder det som om at hende der står for forældrerådet i min klasse IKKE vil tage hensyn til pigerne.
Altså så drengene for deres drengetur inden pigerne kan få lov at shoppe. Jeg mener det er for dårligt og at pigerne kan tage til Århus og shoppe og drenge tage til Esbjerg eller Odense og lave det vilde som de nu gerne vil. Der er også en 3. priotet og det er at vi får lov til at få delte ture hvis hverken 1. eller 2. priotet kan lade sig gøre.
Hvad mener i om det? Skal man få sin mor eller far til at skrive hvad jeg mener i den debat eller skal man kontakte hende selv? Altså jeg mener at hvis jeg nu kontakter hende selv er jeg bange for at blive alt alt ALT for sur. Og det vil jeg helst undgå.26/09/2013 kl. 17:29#6944KonfirmationsportalenKeymasterMulighed 1
Fælles morgenmad.
Segway.
Eventuel indspilning af CD med klassen.
Frokost/shopping.
FunCenter.
Spisning/fest/hyggeMulighed 2
Fælles morgenmad.
Shopping eller Tivoli Friheden.
Frokost
Segway World (stor fed bane i Højbjerg v. Århus).
Spisning/fest/hygge.07/02/2014 kl. 08:10#6943KonfirmationsportalenKeymasterBLÅ MANDAG “KONFITORIAL” 2014 Aarhus.
Book Hans Henrick til at style dig og dine veninders hår og make-up, samt følge jer med hans kamera på jeres Blå Mandag!
Se mere på Facebook: http://on.fb.me/1bvt0Dm -
ForfatterIndlæg
Bemærk at dette forum ikke længere er aktivt. Men der er masser af gode spørgsmål og svar som stadig kan læses. Du kan se alle emnerne her.