Hjem › Fora › Konfirmationsfesten › Hvordan ser jeres invitationer ud
- Dette emne har 7 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 15 år, 5 måneder siden af Konfirmationsportalen.
-
ForfatterIndlæg
-
08/08/2010 kl. 15:06#7277KonfirmationsportalenNøgleansvarlig
Jeg er helt lost. Måske der nogle der ligger inde med et godt sted at købe disse eller få nogle til at lave dem.
Jeg så en mor, der har lavet nogle rigtigt flotte nogle til sin datter, nu er det en søn jeg har, men måske disse kan laves i blå papir.
13/02/2011 kl. 22:04#7283KonfirmationsportalenNøgleansvarligHey Maria
hvad med noget helt andet ?
nemlig syngende indbydelser
Tjek dem ud på indbydelser.org
KH Leifi
28/02/2011 kl. 23:13#7282KonfirmationsportalenNøgleansvarligHej Maria
Jeg er ikke den allermest kreative, men har søgt meget på nettet. Jeg kan kraftigt anbefale at tage en tur i Panduro Hobby. De har mange eksempler, og personalet har også mange gode idéer.
Man kan også lave det simpelt. Du kan scanne din søns dåbsattest ind på computeren og bruge den som forside til indbydelsen (husk at ændre størrelsen).
Med venlig hilsen
Dorte05/03/2011 kl. 22:16#7281KonfirmationsportalenNøgleansvarligJeg har lavet vores på computeren.
Det er printet ud på fotopapir i A4 størrelse foldet en gang på midten. Faktisk 2 stykker fotopapir der er limet sammen, så det er blankt både ude og inde i kortet.
På forsiden er der et dåbsbillede af min søn. Inde i selve kortet, så er der en masse små billeder af min søn fra han blev født og så frem til idag. På side 3 er selve indbydelsen.
Købte så nogle limegrønne kuverter for, at det skulle være lidt mere festligt. Jeg havde også købt nogle “sølv”stickers hvor der stod “Indbydelse” og klistret på kuverten og også nogle “sølv” kors-stickers kom jeg på.Min søn har valgt farverne sort, lille og limegrøn til dug, servietter og lys så de farver brugte jeg så også i indbydelsen. Og så som sagt de limegrønne kuverter.
12/03/2011 kl. 10:21#7280KonfirmationsportalenNøgleansvarligJeg er igang med mie nu 😉
de er lillae med matchene blomster og diamanter 😉
Tjek Pandouro.dk eller butikken 😉
De hjalp mig med det hele for jeg var også helt lost 😉15/10/2012 kl. 11:41#7279KonfirmationsportalenNøgleansvarligMine invitationer, bliver forskellige. Jeg har nemlig valgt sådan nogle helt enkle 3D kort. En hvor der står konfirmation på, som har noget sort og så ser man hele personen (eller hvad man nu kalder det), og den er også lidt mere realistisk end den anden også. Den anden slags er også 3D, men bare lidt anderledes, for der står ikke noget, og man ser kun ansigtet. Jeg har også sådan nogle stickers, mine er bare guld og der står konfirmation på. Så bliver de sat på et kort og så skriver vi nok selv indbydelsen på computer undtagen navnet. Så sender vi dem til gæsterne og venter på svar.
29/01/2013 kl. 11:09#7278KonfirmationsportalenNøgleansvarligDet er et billede at en masse karton, men jeg har valgt lilla og pink (se på reolen til højre og tag nummer 5 og 6 fra NEDEN)
-
ForfatterIndlæg
Bemærk at dette forum ikke længere er aktivt. Men der er masser af gode spørgsmål og svar som stadig kan læses. Du kan se alle emnerne her.