Hjem › Fora › Konfirmationsfesten › Gave til veninde:S
- Dette emne har 18 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 12 år, 9 måneder siden af Konfirmationsportalen.
-
ForfatterIndlæg
-
23/02/2012 kl. 11:04#7145KonfirmationsportalenKeymaster
Hej.
Mig og min bedste veninde skal konfirmeres samme dag så jeg kan ikke invitere hende med. Men i stedet vil jeg give hende en gave, men jeg er helt blank. Kan i give mig nogle gade ideer til en gave til hende. Gaven må godt være lidt personlig.Håber i kan hjælpe!!!(:P)
06/03/2012 kl. 19:16#7162KonfirmationsportalenKeymasterHeej med dig !;-)
Mange af mine veninder skal også konfirmeres på samme dag som mig! …
Lidt nedern men selvfølgelig også totalt hygge <3Mine idéer til gaver;
-Design en T-shirt specielt til hende
-Et smykke med et hjerte med plads til et billede af jer to i 😉
– ….
-Gavekort til forskellige ting som fx: wellnes, fin middag eller tivoli 😉Og så videre der ud af ! <3
MVH
Janne10/02/2013 kl. 12:04#7161KonfirmationsportalenKeymasterMin bedste veninde og jeg skal også konfirmeres samme dag, og vi har aftalt at vi giver hinanden en rose. Jeg tror måske også at jeg finder et eller andet til hende eller også så laver jeg noget til hende som en slags gave.
Men du kan jo fx. lave noget til hende. Skrive et brev om hvor meget hun egentlig betyder for dig, eller finde en lille ting og så lave noget der passer til. Hvis du fx. finder et lille hjerte. så kan du selv lave en kæde, hvor du putter perler på og så sætter hjertet fast. Bare lige lidt. Måske laver jeg en af tingene.02/04/2013 kl. 19:31#7160KonfirmationsportalenKeymasterMin datter har købt gaven til sin veninde. Hun har købt de sødeste øreringe. Hun fandt dem selv på nettet. Under 100 kr. og så var der fri fragt. De har faktisk nogle ret gode ting til konfirmander, hvis I mangler inspiration: http://www.smykkekurven.dk/oreringe/245-oreringe-med-tiger-eyes.html
04/04/2013 kl. 12:34#7159KonfirmationsportalenKeymasterHej 😉
Jeg giver et fotoalbum, med billeder af os i, til min bedste veninde
Det giver også anledning, til flere gode minder 😉25/04/2013 kl. 19:05#7158KonfirmationsportalenKeymasterTusind tak for linket – jeg har allerede forsynet mig. Bl.a købt disse øreringe
http://www.smykkekurven.dk/oreringe/245-oreringe-med-tiger-eyes.html
02/05/2013 kl. 18:05#7157KonfirmationsportalenKeymasterSelv tak LotJensen 🙂 Jeg har faktisk også købt til mig selv. Kunne ikke lade være. Det koster ikke noget at få det sendt 🙂 – og så købte jeg 3 øreringe og fik 10 % i rabat 🙂
14/02/2014 kl. 09:41#7156KonfirmationsportalenKeymasterjeg mangler også ideer til hvad jeg kan give min bedste veninde,
vi skal konfirmeres samme dag (3 maj 2014) men jeg vil gerne have at det er noget flot, lækkert, personligt og specielt men jeg ved ikke hvor mange penge jeg skal bruge og hvad det skal være er der nogle der vil hjælpe mig. 😀 😉knus
Victoria06/04/2014 kl. 12:08#7155KonfirmationsportalenKeymasterjeg giver min ene veninde en lille kurv sammen med to andre hvor der er en Black mask(200kr) og så finder vi på noget at fylde op med(100kr), men fordi jeg har kendt hende rat lang tid, så giver jeg hende også en lidt mere personlig gave…fordi hun har skovtema giver jeg hende en “troldegren” med ca.25 billeder af os på, også et lille album hun kan gemme dem i bag efter. hun skal konfirmeres den 13/4 2014 så der er ikke så lang tid til(hun hedder Maja)
men en af de to piger som giver gave sammen med mig til Maja, ved jeg ikke hvad jeg skal give(hun er en heste pige) hjælp!! jeg slår mig nok sammen med de to andre, så vi har 300 kr.
Den sidste pige som hedder Mathilde giver jeg en sluchice kop.(hun ELSKER sluchice) 😉
18/04/2014 kl. 18:44#7154KonfirmationsportalenKeymasterJeg skal også konfirmeres sammen med min bedste veninde i kirken giver jeg hende en rose
Og i gave tænker jeg at lave en scrapbog med billeder af os så min gave også er
Personlig og så køber jeg et smykke eller en parfume eller sådan noget men hvis i har bedre gaver
Er jeg åben for forslag;) ( forresten hvis i har en god gave med Justin Bieber så skriv hun er Justin Bieber fan);-)23/04/2014 kl. 12:04#7153KonfirmationsportalenKeymasterMin bedste veninde skal konfirmeres på søndag, og har stadig ikke købt gave:o Men ved hvad hun skal ha’! Jeg køber et fotoalbum og fylder det med billeder af os. Vi har dog kun være veninder i et halvt år, så det er ikke ligefrem fordi vi har babybilleder sammen eller noget:/ Derudover køber jeg en hjertehalskæde (200 kr) til hende, eftersom hun engang fik en hjerte halskæde af hendes bedstemor, som desværre lige er gået bort. Desværre er halskæden blevet stålet, så sådan en gi’r jeg hende!;-)
Min anden veninde er min gamle barndoms veninde, så hende giver jeg også et fotoalbum, fyldt op med billeder af os. Hvad hun får udover det, har jeg ingen ide om:/ *Nogle der har en ide?*
Min tredje veninde er også en barndomsveninde, og hun får et smukt armbånd jeg har haft med hjem fra Thailand:)
05/02/2015 kl. 19:08#7152KonfirmationsportalenKeymasterJeg har fundet sitet http://cabatuan.dk/gaver-til-hende hvor at de kommer med nogle rimelige gode bud på hvad man kan give sin veninde (;-)
Den hjalp ihverfald mig med at finde gaven til min bedste veninde 😉 :)o
26/03/2015 kl. 13:44#7151KonfirmationsportalenKeymasterMig og min veninde skal også konfirmeres samme dag og så ville jeg give hinde en gave men ved bare ikke hvad jeg skal give hinde plaes hjælp mig ???!!!!!!!
29/03/2015 kl. 20:23#7150KonfirmationsportalenKeymasterJeg giver min bedste veninde en clean parfume og en day toiletaske sammen med en anden fælles veninde
13/04/2015 kl. 08:09#7149KonfirmationsportalenKeymastermin datter giver sin veninde og venindedag kun for de to.
De skal ud og spise brunch. Bagefter skal de hen og have manicure og pedicure.
14/04/2015 kl. 14:50#7148KonfirmationsportalenKeymasterSmykker, sammel nogen minder i en ramme 😉
14/04/2015 kl. 15:07#7147KonfirmationsportalenKeymasterHej
Jeg skal konfirmeres den 1. maj det skal min bedste veninde også. Vi har aftalt at vi skal give hinanden en gave. Men jeg aner ikke hvad jeg skal give hende. Jeg havde tænkt at give hende en halskæde med et hjerte hvor der er et billede af os to sammen. Men problemet er bare at hun ikke går med smykker. Jeg vil måske give hende et eller andet med Xander da hun er helt forelsket i ham men ved ikke hvad det skal være. Håber i har nogle ideer for er virkelig lost.22/04/2015 kl. 07:48#7146KonfirmationsportalenKeymasterMin datter skal også konfirmeres samme dag som sin veninde.
Hun har lavet et stort flot kort med en masse billeder af de to sammen igennem årerne. Inde i kortet har hun skrevet en rigtig sød tekst om de to og deres oplevelser og slutter af med:
“min gave til dig er en venindedag kun for os to. Uden at afsløre for meget kan jeg fortælle at vi starter dagen med brunch på en hyggelig cafe. resten af programmet for dagen er en overraskelse”
De skal som sagt ud og spise brunch og efterfølgende videre til doktorfisk og manicure. Hun har desuden købt en meget fin halskæde til kun 130,- kr.
Håber at dette kan give lidt inspiration
-
ForfatterIndlæg
Bemærk at dette forum ikke længere er aktivt. Men der er masser af gode spørgsmål og svar som stadig kan læses. Du kan se alle emnerne her.