Hjem › Fora › Konfirmationsfesten › Bord placering.
- Dette emne har 9 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 13 år, 6 måneder siden af Konfirmationsportalen.
-
ForfatterIndlæg
-
02/04/2011 kl. 11:38#7188KonfirmationsportalenKeymaster
Hey jeg skal konfirmeres her meget snart problemet er at vi ikke har fundet en passende bordplacering ( fx. langborde eller små runde borde, hestesko osv.) og når man ikke har fundet en bordplacering kommer man lidt bagud med alt det andet.
Så hvis nogle af jer havde nogle ideer til en måde at placere borderne på ville det hjælpe mig og min familie utrolig meget!
Fx. Hvordan i selv satte dem til jeres/jeres barns fest og hvorfor i gjorde som i gjorde..Venlig hilsen Patricia.
12/04/2011 kl. 20:50#7196KonfirmationsportalenKeymasterJeg har en søn der skal konfirmeres her d. 8. maj og vi skal holde det hjemme. Vi bliver ca. 20 og jeg regner med, at vi laver en hestesko, hvis det kan lade sig gøre i vores stue. Stuen er på 48 kvm. så jeg tror godt, at det kan lade sig gøre. Vores plan er, at der skal være et “højbord”, hvor konfirmanden sidder i midten og så min mand og jeg på hver sin side af ham og så vores datter og min mor på hver side igen, så vi kommer til, at sidde 5 ved “højbordet”.
Men det kan godt være lidt svært, at hjælpe dig når man ikke rigtig ved, hvor og hvordan din fest skal holdes og hvor mange I bliver, men min personlige mening er, at folk helst skal sidde “samlet” og ikke ved små borde med 4-6-8 stykker ved hver.
Håber du får en godt konfirmationsfest.
02/10/2011 kl. 06:25#7195KonfirmationsportalenKeymasterVi har gjort det modsatte, nemlig lavet små rundbore med 5-7 personer ved hver. Vores datter har selv fået lov til at vælge hvem hun vil sidde med, så det blev de unge 😉
02/10/2011 kl. 15:21#7194KonfirmationsportalenKeymasterVores ide er at vi laver et “højbord” med vores datter og os selv og bedsteforældrene. Men i løbet af festen har vi gjort plads så vores datter kan komme ned blandt “de unge” – på den måde får hun både prøvet det “traditionelle” med højbordet og hun får det sjove ved at sidde med “de unge” 🙂
23/02/2012 kl. 11:10#7193KonfirmationsportalenKeymasterDet problem har jeg også. Vi skal være 31 hvis alle kommer så vi kan ikke lave en hestesko for det har vi ikke plads til. Vi kommer nok til at lave tre borde men jeg håber kun to får eller kan vi ikke få buffet(:P) jeg håber på hjælp her fra
25/02/2012 kl. 08:04#7192KonfirmationsportalenKeymasterHej
Vi bliver 43 og laver et E idet ved en hestesko kan det godt blive ensomt for konfirmanden da der ikke er nogle at snakke med, og så har vi taget de unge så de sidder ud for konfirmanden så er der altid lidt snak og det bliver ikke så ensomt som ved en hestesko, det kommer jo også an på hvor mange i bliver.
Håber det kan hjælpe
Hilsen Line
25/02/2012 kl. 08:43#7191KonfirmationsportalenKeymasterI kan også sætte rundeborde, det er der måske mere plads til, og så kan man f.eks. sætte konfirmanden og de unge sammen:)
27/02/2012 kl. 09:00#7190KonfirmationsportalenKeymasterVi har valgt at sætte en forenden af salen på langs ud fra hvert hjørne af den skal der stå to borde på skrå mellem dem et bord det står lige midt imellem ca. sådan 😉
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
b b b
b b b
b b b
b b b
b b b27/02/2012 kl. 09:05#7189KonfirmationsportalenKeymasternej nej ikke sådan kan åbenbart ikke gøre det herinde vedhæfter lige tegning
-
ForfatterIndlæg
Bemærk at dette forum ikke længere er aktivt. Men der er masser af gode spørgsmål og svar som stadig kan læses. Du kan se alle emnerne her.