Hjem › Fora › Konfirmationstøj › De fedeste smykker › Re: De fedeste smykker
04/03/2011 kl. 21:51
Konfirmationsportalen
Nøgleansvarlig
Syntes at de er rigtig pæne, overvejer selv om at det er der jeg skal have mine smykker og så er det jo dejligt at det er billigt ;-).
