Hjem › Fora › Blå Mandag › Tøj sos.❤
- Dette emne har 11 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 13 år, 3 måneder siden af Konfirmationsportalen.
-
ForfatterIndlæg
-
06/11/2012 kl. 22:55#6953KonfirmationsportalenNøgleansvarlig
Jeg har et lille problem, for har ingen ide om hvilket tøj jeg skal have på til blå mandag…HVAD ER DIT YNDLINGSMÆRKE?
KENDER DU EN ONLINE SHOP?07/11/2012 kl. 05:52#6963KonfirmationsportalenNøgleansvarligJeg kender http://www.smartgirl.dk/
Har selv købt der en gang(:P)21/11/2012 kl. 16:59#6962KonfirmationsportalenNøgleansvarligSpekulerer også selv hvad jeg skal have på 😉
Held og lykke med at finde dit tøj 😉04/12/2012 kl. 07:07#6961KonfirmationsportalenNøgleansvarligTak og i lige måde
09/12/2012 kl. 14:36#6960KonfirmationsportalenNøgleansvarligTak. Overvejet at kigge på h&m’s hjemmeside, men vil gerne have enten en kjole eller nederdel eller måske et par stramme bordeaux røde bukser på, med en t-shirt eller noget der passer til på.
08/01/2013 kl. 15:29#6959KonfirmationsportalenNøgleansvarligprøv nielsens butikker de får tøj her sidst i Januar
12/01/2013 kl. 18:47#6958KonfirmationsportalenNøgleansvarligGod idé Birgit
12/01/2013 kl. 21:37#6957KonfirmationsportalenNøgleansvarligHej Viktorie.
Kender det alt for godt..
Prøv evt. at kigge på Miinto, de samarbejder med mange mærker og butikker i Danmark, så der kan du få et samlet overblik over noget specifikt du søger.
Men som Lecia skriver er H&M ALTID en god løsning. Jeg er selv meget til minimalistisk tøj evt. fra Vila, Vero Moda, Warehouse(forhandles i Magasin), Day og Topshop alt efter ens budget.Håber det hjælper, ellers skriver du bare.
Her er links:
http://www.miinto.dk/
http://www.warehouse.co.uk/?lng=en&ctry=GB&18/02/2013 kl. 19:31#6956KonfirmationsportalenNøgleansvarligder er åbnet et nyt shoppingcenter der hedder Imporia ovre i Sverige lige på den anden side af broen-Det tager ca. 40min. at tage toget fra Nørreport til Kyllie (stationen hedder et eller andet noget lig. det).
der har de bl.a. hollister og oasis-og en masse andre fede butikker!!!!:D< håber i vil tjekke det ud- virkelig fedt sted!!;-)
10/04/2013 kl. 12:17#6955KonfirmationsportalenNøgleansvarligHvis du ikke har fundet dit tøj endnu, så tag en shoppetur med din mor, mormor osv. Der skal du nok finde noget:-)
Ellers Nelly, Asos, Zalando, Smartgirl osv.
Monki er helt klart en af mine yndlingsmærker:-)
Skal have en Modström jakke på, den der hvor ærmerne er læder, og det andet er noget lys uld agtigt:-)
Så skal jeg have en sort t-shirt, hvor der står CÉLINE paris på.
Dr. Denim bukser, de højtaljede =Plenty, hedder de.
Så skal jeg have Vagabond plateau sneakers på:-)
-Håber det kunne hjælpe!10/04/2013 kl. 22:20#6954KonfirmationsportalenNøgleansvarligHej jeg har også et spørgsmål ang. Blå mandags tøj. Jeg viste ikke lige hvor jeg ellers skulle skrive det end her så her kommer det:)
Jeg ved jo selvfølgelig heller ikke helt hvad jeg skal tage på, men jeg har tænkt på, at tage en sort strik agtig på med nylon strømpebukser på inden under
Og så med et par fede snickers, men mit problem er, at jeg ikke ved hvor man finder sådan en sort strik trøje hvor man kan have nylon strømpebukser under:)
Jeg håber i kan hjælpe mig helst inden den 26. April 2013:) -
ForfatterIndlæg
Bemærk at dette forum ikke længere er aktivt. Men der er masser af gode spørgsmål og svar som stadig kan læses. Du kan se alle emnerne her.