Super bordkortide med hjerter :-)

Skrevet af Mia P. 
Mia P.
Super bordkortide med hjerter :-)
01. september 2009 kl. 22:23
Til min konfirmation vil jeg selv klippe hjerter ud i pap og skrive navne på til bordkort. Jeg vil skrive en hilsen bag på hvert hjerte - så alle mine gæster får en personlig hilsen. Jeg håber det vil gøre dem glade, jeg synes ihvertfald selv ideen er god og sød..
Nathan
Re: Super bordkortide med hjerter :-)
21. februar 2010 kl. 16:51
Nice idé, jeg har tænkt mig at jeg vil ha en træ inde i teltet(hvor festen blir holdt), og så en masse blade af pap som gæsterne kan skrive en hilsen på og hænge på træét. smiling bouncing smileysmiling bouncing smiley
Madde
Re: Super bordkortide med hjerter :-)
26. april 2010 kl. 17:13
Jeg synes det er en rigtig god idé, at du skriver en personlig hilsen bag på kortet. winking smiley
Jeg har fundet en masse hvide sten på stranden som jeg har skrevet navnene på med guld. grinning smiley
Emne*:

Indlæg*:
Dit navn:

Din email* (bliver IKKE vist til nogen, er blot for at du kan få besked hvis nogen kommenterer/svarer på dit indlæg):

Vedhæftelser:
  • Ingen fil må være større end 48 MB
  • 3 flere filer kan vedhæftes til dette indlæg

Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer. Hvis koden er svær at læse, så bare prøv alligevel. Hvis du skriver forkert, kommer der bare et nyt billede og du får en ny chance.