Konfirmationsportalen > Emner > Konfirmationsfesten > Skilsmisse konfirmationen
Skilsmisse konfirmationen

Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Pia Kitty Sommer 1 måned, 1 uge siden.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

Jeg er bonusmor til en pige der skal konfirmeres om 4 år. Ja der er længe til, men med 4 børn må vi være lidt på forkant herhjemme.

Sagen er den at pigens mor har valgt ikke at ville bidrage til konfirmationen økonomisk. Det vidste jeg ikke man kunne VÆLGE men hun nægter at bidrage økonomisk.

Det skal selvfølgelig ikke gå ud over barnet at mor er tosset så min mand og jeg har sagt vi betaler hele gildet men dermed bestemmer vi også ALT sammen med pigen. Dvs mor kan ikke komme på kjole shopping, madsmagning og lokationskig uden at bidrage.

Nu blev jeg så gjort opmærksom på at mor stadig kan søge om konfirmationsbidrag fra min mand fordi hun har bopælsadressen og vi SKAL betale selvom vi står får hele cirkusset.
    Kan det passe?

Håber der er nogen der kan hjælpe.. 🙂

Hejsa.

Nej, i skal ikke betale. Kan i bevise at i selv har holdt fest, taget pigen med ud at rejse i stedet for fest, så kan mor sagtens søge men vil højst sandsynligt intet få ud af det.

🙂

Held og lykke med det hele 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Log ind eller opret konto her - Det er helt gratis!

Luk
*
*

Share This
Konfirmationsportalen
I sidste øjeblik med Konfirmationsgaven?
Giv en oplevelse!
- Vælg, Betal, Print!
Find de fede oplevelser her!
× Luk